درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

درسا زندگي من

پرنسس كوچولوي شيطون

1391/5/10 3:30
نویسنده : مامان درسا
112 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي من تو اونقدر اين روزا شيطوني ميكني كه من و بابا ناصر و مامان و جون و بابا جون نميتونيم آرومت كنيم.همش در حال راه رفتن و حرف زدني.به بابا ناصر ميگي ناص،به بابا جون ميگي باباجون ولي وقتي جوابتو نميده ميگي هميون!وقتي بهت ميگم بگو فروغ ميگي مامان.خلاصه كلي كلمه بلدي.اونقد شيرين زبوني كه جيغ زدناتو فراموش ميكنيملبخند

اين روزا همش مشغول آماده كردن وسايل تولدتم.كلي كار كردم البته تا حالا فقط واسه تزيينات.خيلي خوشحالم كه داري دو ساله ميشي گلكم.

چه دورانه خوبي داشتيم من و تو تو اصفهان.هر روز عصر با هم ميرفتيم بازارچه خريد ميكرديم بعدش ميرفتيم پارك.خيلي دلم ميخواد دوباره برگرديم اصفهان،كوي وليعصر...

اونجا يه دوست داشتي اسمش روژينا بود،خيلي دوستت داشت،هر روز ميومد ميديدت.بهت ميگفت دورسا.

مهم اينه كه تو رو دارم واسم از همه دنيا ارزش تره.

دوستت دارم پرنسس كوچولوي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)