درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

درسا زندگي من

تولدت

1391/5/12 1:53
نویسنده : مامان درسا
101 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزكم،شيرين زبونم

نميدوني چقد دوست دارم.چقد خوبه كه تو رو دارم.شكر

حالا ميخوام واست از تولدت بگم.ولي اول از قبلش ميگم يه روز كه يه دفعه جلو چشمام چيزي مثه جرقه ديدم،تو اينترنت خوندم كه بهش ميگن مسموميت بارداري.خيلي ترسيده بودم ميگفتن خطرناكه.2روز بيمارستان بستري شدم.هرچي سعي كردن كه طبيعي به دنيا بيارمت نشد.خيلي ازيت شديم تو هم جمع ميشدي رو دلم مثه اينكه تو هم اذيت بودي.يه هفته بعدش دوباره جرقه ديدم ايندفعه رفتم بيمارستان شريعتي.آخه اونجا كلاس آمادگي واسه زايمان ميرفتم.صبح ساعت9 رفتم بيمارستان.ساعت 10 بستري شدم.ساعت1 واسه عمل سزارين بردنم اتاق عمل و توساعت1و 45 دقيقه بدنيا اومدي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)