درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

درسا زندگي من

بدون عنوان

1392/4/17 10:41
نویسنده : مامان درسا
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ي كوچولو

خيلي وقته واست ننوشتم.دلم ميخواد همه ي اين روزاي خوب رو برات ثبت كنم.حيف كه زياد به اينترنت دسترسي ندارم.دخترك شيرينم كمتر از 2 ماه به تولد 3 سالگيت مونده.داري حسابي بزرگ ميشي شيرينم.دلم ميخواد تولد امسالت رو با تم باب اسفنجي بگيرم.يه كارايي هم كردم ولي اصل كارياش مونده...

دختر مهربونم،حالا كه واست مينويسم خوابي،چون شبا تا دير وقت بيداري و تا همه نخوابن تو نميخواي كه بخوابي.شبا تا حسابي منو نبوسي و نگي دوستت دارم نميخوابي.خيلي شيرين زبوني.كاش ميشد كه حرفات رو بنويسم...

هفته قبل دايي فرهاد با خونوادش اومدن خونه باباجون.طاها هم حسابي شيطون شده بود و تو ازش ميترسيدي آخه چند بار زدت.تو هم ديگه سراغش نميرفتي.

فرداي نيمه شعبان رفتيم دزفول.خوش گذشت.ولي اونقد هوا گرم شده بود كه جرات نكرديم رودخونه هم بريم.ولي عروسي رفتيمكه حسابي بهمون خوش گذشت.

دخترك خوبم خيلي خيلي خيلي ...دوست دارم.سعي ميكنم هميشه واست مامان خوبي باشم و واسه بابايي هم همسر خوبي باشم.خدا رو شكر ميكنم كه شما رو دارم.دو روز بيشتر به ماه رمضان نمونده.انشاالله كه ماهه پر خيري باشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)