درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

درسا زندگي من

بابايي ماشين خريده!!!

1392/1/24 15:38
نویسنده : مامان درسا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولوي نازم

ببخش كه خيلي دير به دير ميامو واست مينويسم.چند روز پيش بابا ناصر ماشين خريد.من و تو هم كلي ذوق كرديم آخه حدوده دو ساله كه ماشين نداشتيم و اين يه حس بد بهم ميداد!

ديروز اولين مسافرت رو با ماشينمون رفتيم و سه تايي رفتيم بندر ديلم.هوا حسابي خنك بود و بازار خيلي شلوغ نبود.منم كه عاشق بازارهاي بندر كلي گشتم.بابايي بهم قول داده زمستون بريم قشم.اونجا واسه منو بابايي پر از خاطرات خوبه.وقتي دانشجو بوديم خيلي قشم ميرفتيم.

تا يادم نرفته،خاله سارا و عمو سعيد رفته بودن تهران واست يه لباس مجلسي خيلي خوشگل خريدن كه خيلي دوستش داري حتما عكسش رو برات ميذارم.

چند روز پيش يه خبر بد بهمون رسيد،زن دائييه باباناصر فوت كرده،خيلي ناراحت شديم،خيلي ناراحت شديم،خدا رحمتش كنه...

خوب از حرفاي ناراحتت كننده دربيايم،اين روزا خيلي شيرين تر شدي،بلدي تا 20 بشماري،دست راست و چپت رو ميشناسي،اسم و فاميلت،اسم منو بابايي،محل تولدت رو خيلي شيرين ميگي.چندتا شعر رو هم بلدي:عروسك قشنگه من،يه توپ دارم قلقليه،گنجيشكك آشي مشي...

هرروز ظهر كه داري شيطوني ميكني اسباب بازيات رو تو حال ميريزي و لباسات رو مياري يكي يكي امتحان ميكني،بخصوص لباس عروست رو.حسابي شلوغ كاري ميكني و منم درحال چرت زدن غر ميزنم!

دوست دارم عروسك خوشگلم،دوست داره بزودي درمورد يه خبر خوب كه زندگيمون رو خيلي عوض ميكنه واست بنويسم،انشاا..بزودي خدا يكي ديگه از دعاهامون رو استجابت ميكنه.

ممنونم خداي خوبم كه بهمون يه دنيا سلامتي وشادي دادي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)