درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

درسا زندگي من

دختر دوست داشتتني

1391/10/13 0:47
نویسنده : مامان درسا
220 بازدید
اشتراک گذاری

عروسكم سلام.

چند روز ديگه تولد بابا ناصره و من اصلا نميدونم هديه چي بگيرم.دوست دارم واسش جشن بگيرم،ان شاالله مشكلي پيش نياد حتما سورپرايزش ميكنم.

دخترك دوست داشتنيم،اين روزا خيلي ذهنم مشغوله،بابا ناصر داره تمام سيعش رو ميكنه كه من و تو زندگي خوبي داشته باشيم ولي من خيلي ناراحتم كه باباناصر با اين تحصيلات اونم از دانشگاه دولتي و معلومات بالا چرا نبايد كار مناسب تري داشته باشه،دلم ميخواد هميشه خوشحال باشه،من راضيم چون هم مرد خوبي چون ناصريا دارم،هم دختر خوشگلي مثه تو.ولي ميدونم لياقت بابا ناصر خيلي بيشتر از اين حرفاست.هرچي خدا بخواد شايدم ما هم به حقمون رسيديم.

خداجونم مرسي از اينكه ناصريا و درسا رو بهم دادي.ممنونم كه هيچوقت تنهامون نذاشتي.خداي خوبم چند روز ديگه اربعين امام حسين و ياراشه،تو رو به اين روز قسم ميدم نذار هيچ پدر و مادري شرمنده بچه شون نشن.دوستت دارم خداي خوبم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)